دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس با نام دلشوره

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 367
کل نظرات : 916
آمار کاربران
کل کاربران : 146
افراد آنلاين : 1
آمار بازديد
کل بازدید : 176315
راهنمای استفاده از همه بخش های وبلاگ

با سلام خدمت کاربران محترم امروز قالب ازمایشی جدید رو قرار دادیم امیدواریم خوشتون بیاد 94/05/10



Ehsan+Haghshenas+ +Delshooreh دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس با نام دلشوره

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احسان حق شناس با نام دلشوره با بالا ترین کیفیت

آهنگ : محسن شریفیان ، تنظیم : پیام شمس

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید احسان حق شناس با نام دلشوره :

دلم بد جوری داغونه داغونه دارم دلشوره می گیرم

یه کاری با دلم کردی که حتی از خودم خودم سیرم

دلم بد جوری داغونه داغونه دارم دلشوره می گیرم

یه کاری با دلم کردی که حتی از خودم خودم سیرم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس با نام دلشوره

♫♫♫♫♫♫

ما براش می میرم خودشم می دونه

ما براش می میرم خودشم می دونه

نمی دونم چرا با ما نا مهربونه

نمی دونم چرا با ما نا مهربونه

دلم بد جوری داغونه داغونه دارم.دلشوره می گیرم

یه کاری با دلم کردی که حتی از خودم خودم سیرم

دلم بد جوری داغونه داغونه دارم دلشوره می گیرم

یه کاری با دلم کردی که حتی از خودم خودم سیرم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس با نام دلشوره

♫♫♫♫♫♫

دلم بد جوری داغونه داغونه

دلم بد جوری داغونه داغونه

دلم بد جوری داغونه داغونه

یه کاری با دلم کردی که حتی از خودم خودم سیرم


MP3 – 128

Ehsan Haghshenas – Delshooreh


نظرات شما عزیزان:

مجنونِ لیلــــــــــــــی
ساعت13:52---10 خرداد 1393
سلام داداش گلم...سایت زیبا و خیلی جالبی دارین...همه مطالبشو خوندم...لذت بردم...ممنون از بازدیدتون...بازم سر میزنم...موفق باشی عزیزم...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب ها : اهنگ احسان قدر شناس ,دلشوره ,

نویسندگان

لینک دونی